Maja Međedović: Problem seksizma u medijima

sexism_1365498827_540x540

Maja Međedović, magistra prava, piše o problemu seksizma u medijima, posebno reklamama, te o odnosu seksizma i segmentacije tržišta.

Sažetak

Mediji godinama stvaraju novu stvarnost za sve nas. Mediji utiču na našu kulturu, postavljaju i odobravaju neke trendove i kreiraju krug pravila po kojima se očekuje da djelujemo. Pored te uloge, ne tako direktno, mediji utiču na izgradnju naših identiteta, utiču na naše poimanje naše uloge u društvu i utiče na sve povećanu razliku između žena i muškaraca. U ovom radu će se napraviti kratki osvrt na prisutnost seksizma prema ženama u reklamama, filmskoj industriji, muzici, sportu i ukazati na profit koji je posljedica seksizma, time ukazujući da je seksizam prisutan u svim sferama naših života, te da smo neizbježno okruženi njime i da su generacije naraštaja itekako pod njihovim uticajem.

Cijeli rad je dostupan u .pdf verziji – Problem seksizma u medijima-clanak.